🍀 ★ ★ Svatební bryndák či pro dospělé ★ ★ 🍀

Bryndáky pro dospělé a seniory

Bryndák. Toto slovo evokuje představu miminka, malého dítěte, které samo neumí jíst nebo se to učí. Je velmi šikovný a ušetří mnoho práce. Ale co když ho potřebuje senior nebo nějak nemocný nebo postižený dospělý člověk?

Věřte mi, že nevhodně zvolený bryndák dokáže pěkně pošramotit už tak chatrné sebevědomí. Dospělému člověku přece nebudeme dávat infantilní bryndák třeba s kačenkou. Nejsou mu dva. Okolí seniora nebo pacienta si to často neuvědomuje, ale taková maličkost jako je bryndák, dokáže velmi ublížit.

Řízením osudu se stalo, že i já jsem jeden čas v dospělosti potřebovala bryndák. Jídlo nebylo požitkem, bylo spíše trestem. Rychle, rychle, jen ať mám ten bryndák už pryč. Na druhou stranu, když jsem ho neměla a pokecala jsem se a nemohla se převléci, bylo mi ještě trapněji. Takže nakonec jsem byla za bryndák ráda. Chránil mé oblečení, mě a nakonec i mou důstojnost.

Ale jak jsem již řekla, člověk se musí cítit pohodlně, uvolněně, ne infantilně pro posměch okolí. A když se podívám na naši kolekci bryndáků, mám z toho dobrý pocit. I starý člověk, pacient má právo na důstojnost. Tak mu ji dopřejme.

Bryndáky jsou buď jednovrstvé za savého froté nebo dvouvrstvé, kde je z jedné strany froté a z druhé polyester s nepropustným zátěrem z PU. Tyto dvouvrstvé bryndáky můžete používat oboustranně. Manipulace s nimi je velmi jednoduchá, zapínají se buď na patent anebo na suchý zip za krkem. Na složité zavazování zapomeňte. Údržba je také jednoduchá, stačí použitý bryndák vyprat na 95°C.

V barevné škále si vyberou muži i ženy. Dospělý muž asi nesáhne po růžovém bryndáku. Vybírat můžete z těchto barev:
  • bílá
  • hnědá
  • tyrkys
  • modrá
  • mentol
  • meruňková
  • žlutá
  • zelená
  • béžová

I v rozměrech jsme zachovali rozmanitost. Někomu stačí chránit hruď, někdo potřebuje delší až na kolena. I na to jsme mysleli:
  • 50 x 50 cm
  • 65 x 45 cm
  • 90 x 45 cm

Naše bryndáky najdou uplatnění v nemocnicích, pečovatelských domech, domovech důchodců i v domácnostech. A najde se i veselejší uplatnění, co třeba použít náš bryndák na svatební hostině pro nevěstu a ženicha?







🔴 --------- Prosíme o sdílení, děkujeme --------- 🔴

Komentáře