★ ★🍀 Podvodná reklamace - I takové řešíme 🍀★ ★

Vážení zákazníci a obchodní partneři,
mnozí z vás jistě ví, že v 2P SERVIS s.r.o. si velmi zakládáme na férovosti a dobrém jméně, které již řadu let budujeme. A tak při reklamacích našich zákazníků neváháme jít nad rámec našich povinností, tak abychom zákazníkům co nejvíce vyhověli. Níže si vám dovolujeme odprezentovat případ, kdy si zákaznice na vlastní pěst nechala na obuvi předělat/vyměnit podešev, což je zásadní zásah do konstrukčních vlastností obuvi. I přes výše uvedené jsme zákaznici vyšli vstříc a přijali tuto upravenou obuv k reklamaci. Níže přikládáme e-mailovou komunikaci se zákaznicí, screeny recenzí Heureka.cz a fotodokumentaci reklamované obuvi.


Dne 5.2.2019 v 9:23 irena napsala:
Dobrý den,
14.9.2018 jsem si u Vás koupila pantofle na pružině, které stále nosím jako pracovní obuv. Nyní mám problém, pásky se začaly roztahovat a tak jsem je utáhla na další dírku, ale zjistila jsem, že doteď používané dírky, se protrhaly (viz.přiložené foto). Chci se domluvit co s tím mám dělat? Boty nosím ráda, jsou pohodlné, i když pásky nejsou moc pevné a obávám se, že se dál budou roztahovat. Mám na botách upravenou podrážku, aby tak moc neklapaly a tudíž to pro mně není zrovna levná obuv, abych ji vyhodila. Předem díky za pomoc.


Dne 5. 2. 2019 9:37:48
Dobrý den paní Ireno,
obuv zašlete k nám na adresu do Sušice k reklamaci.
S pozdravem Kovandová, 2P SERVIS s.r.o.


Dne 5.2.2019 v 9:46 irena napsala:
Dobrý den paní Kovandová,
děkuji za bleskurychlou odpověd. Dobře, boty pošlu,ale až si opatřím nějakou náhradu. S pozdravem Irena
Dne 16.2.2019 v 18:51 irena napsala:
Dobrý den,
po předchozí domluvě vám budu zasílat pantofle k reklamaci. Jak jsem již uvedla v minulé konverzaci, mám na botách upravenou podrážku, ale i přes úpravu, jsou pantofle při chůzi hlučné. Jinak jsem s nimi maximálně spokojená.
Chci se zeptat, jestli by při úpravě roztržených pásků nebylo možné upravit podrážku. Dát nějakou gumovou?
Pantofle jsou skvělé, ale v noci, při práci zdravotní sestry, jsou moc slyšet.
Předem děkuji, hezký den Irena


Dne 18.2. 2019 07:27:45
Dobrý den paní Ireno,
omlouvám se, ale podrážky bot bohužel upravit nepůjdou.Obuv kupujeme ve Španělsku a dodavatel toto neumožňuje.
S pozdravem Kovandová, 2P SERVIS s.r.o.


Vyřízení reklamace:


Dne 15.03.2019 v 11:58 irena napsala:
Dobrý den pane Pajmo,
posílala jsem k reklamaci obuv primavera Luver, na které se během krátké doby (zakoupeno 14.9.2018) protrhaly pásky pod sponou. Boty jsem pouze nosila v interieru a reklamace byla zamítnuta se slovy ,, špatné zacházení,,. Nevím jak jinak se mají pantofle používat, než v nich chodit. Pásky jsem měla při nazutí na nohu volné a přesto se vytahaly. To co se děje pod sponkou, opravdu nemohu ovlivnit. Nelíbí se mi stanovisko reklamace. Boty jsou drahé a já jsem rozhodně ničím neporušila používání. Pokud nebude reklamace kladně vyřízena, podstoupím vše na příslušná místa k přeřešení.
Žádám Vás tímto o Vaše stanovisko k reklamaci.
S pozdravem Irena



Dne 15.3. 2019 13:19:54
Vážená paní Ireno,
o Vaší reklamaci vím a souhlasil jsem se stanoviskem, které Vám bylo zasláno.
Obuv jste si nechala opatřit jinou podešví, což je zásah do výrobku a v tuto chvíli ztrácíte nárok na reklamaci.
Netvrdím, že mechanické poškození pásku je Vaše vina ale zároveň nemohu vyloučit, že k poškození došlo při samotné úpravě obuvi. Při řešení reklamace postupujeme dle platných zákonů.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný víkend, Pajma 2P SERVIS s.r.o.


Datum: 20. 3. 2019 15:31:21
Vážená paní Ireno,
Vaše zaslané fotografie obuvi jsem zaslal na zkušební ústav v Brně. Dnes jsem obdržel vyjádření, které předběžně hodnotí, dle zaslaných fotografií, poškození pásku obuvi a potvrzuje naše vyhodnocení reklamace, že je pravděpodobně povrch pásku poškozen - nikoliv přezkou ani běžným nošením. Protože potřebujeme zaslat ke konečnému a oficiálnímu vyjádření také poškozenou obuv, kterou ve zkušebním ústavu podrobí dalším testům, žádám Vás o zabalení obuvi. Naše společnost si pro obuv zašle kurýra aby Vám nevznikly žádné další náklady. Pokud se prokáže chyba na naší straně, uhradíme Vám veškeré náklady spojené s reklamací a obdržíte obuv novou i přesto, že jste nechala obuv upravit. V opačném případě Vám vyúčtujeme veškeré náklady spojené s testováním poškozeného pásku a zároveň náklady spojené s poškozením dobrého jména naší společnosti (vyčíslené pochopitelně soudní cestou), ke kterému došlo zveřejněním (přepsáním) Vaší recenze na portálu Heureka viz příloha. Předpokládám, že si za svým tvrzením stojíte a nebudete mít nic proti navrhovanému řešení.
Děkuji a přeji pěkný zbytek dne, Pajma 2P SERVIS s.r.o.



Dne 20.3.2019 16:47:57 Irena napsala:
Dobrý den pane Pajmo, obuv již nikam odesílat nebudu, nebot jsem ji vyhodila. Nemám v bytě místo na to abych skladovala nepotřebné věci. Recenzi jsem přepsala, kvůli tomu, že jsem na úpravu podrážky upozornila a vaše asistentka mi sdělila, že to není problém a at klidně boty pošlu. Nemohu za to a je mi líto,že nemáte řádně vyškolený personál. Já jsem na své náklady obuv zbytečně posílala zpět. Což jsem v recenzi popsala.



Reklamovaná obuv:














Recenze na Heureka.cz

Komentáře